Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie bezorgkosten?
Levering binnen Nederland: - Bij bestellingen < € 500,00 excl. BTW berekenen wij € 8,95 excl. BTW aan verzendkosten. - Bij bestellingen > € 500,00 excl. BTW berekenen wij geen verzendkosten. Levering buiten Nederland: - De volledige transportkosten worden aan u doorberekend.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, het is mogelijk om onze producten ook zelf op te halen op ons kantoor in Houten op werkdagen tussen 08.30 uur en 17.00 uur. Neem contact met ons op voor meer informatie hierover via info@wel-winkel.nl of 030-2090950.
Wat zijn jullie levertijden?
Alle voorraad artikelen die op werkdagen vóór 13:30u zijn besteld, worden dezelfde werkdag verzonden en aangeboden aan PostNL. Groen = artikel is op voorraad, levertijd 1 werkdag Grijs = artikel is momenteel niet op voorraad en heeft daarom een langere levertijd. Wij informeren u graag persoonlijk over de levertijd.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL.
Kan ik mijn artikelen retour sturen?
Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de order met voorafgaande kennisgeving aan WeL Winkel te retourneren binnen 14 (veertien) dagen. Deze termijn gaat in op de dag van levering van uw order. Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien het product, de verpakking en alle geleverde toebehoren onbeschadigd retour zijn gezonden en het ordernummer duidelijk is vermeld. Indien u producten retour stuurt komen de kosten voor terugzending voor uw eigen rekening. Het door u betaalde bedrag voor de retour gestuurde producten zal door WeL Winkel zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de dag waarop de retourzending is ontvangen, aan u worden terug betaald. Verzendkosten worden niet gedeclareerd. WeL Winkel kan een retour uitsluiten bij de volgende producten: - die naar hun aard niet kunnen worden teruggezonden; - die snel kunnen bederven of verouderen; - waarvan de verpakking door u onbruikbaar is gemaakt; - die geopend c.q. gebruikt zijn;
Hoe stuur ik mijn artikelen retour?
U kunt uw artikelen retour sturen per post naar (portokosten voor eigen rekening): WeL Winkel/WeL Inspectie Peppelkade 3b 3992 AL Houten
Hoe kan ik bestellen via jullie webshop?
U kunt uw bestelling in onze webshop als ‘gast’ plaatsen. Dit betekent dat u niet hoeft in te loggen met een online account. Het is ook mogelijk om een account aan te maken. Het voordeel van werken met een account is dat u eenmalig alle contact- en verzendgegevens invult. Daarnaast heeft u inzicht in uw bestelhistorie, wat het makkelijk maakt om snel en efficient de passende producten te bestellen. U kunt uw bestellingen 24 uur per dag en 7 dagen per week via onze webshop plaatsen.
Hoe maak ik een online account aan?
Via deze link kunt u een account aanmaken of inloggen bij uw bestaande account. Hulp nodig? Contact onze backoffice en we kijken graag met u mee.
Wat betekent mijn orderstatus?
U kunt de status van uw order online bekijken via uw account of contact opnemen met onze backoffice. Uw order kan de volgende status hebben: Openstaande order Wij hebben uw order in behandeling. Het kan zijn dat een aantal artikelen reeds geleverd zijn, dit kunt u zien door op het ordernummer te klikken. Geleverd Uw order is compleet en wordt zo snel mogelijk naar u verstuurd. Gefactureerd U heeft uw order inmiddels ontvangen en de factuur is naar u verstuurd.
Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Uw order kan worden aangepast als u contact opneemt met onze backoffice. Zij kijken graag met u mee. De order kan alleen worden aangepast als deze nog niet verzonden is.
Welke betaalmethoden zijn er?
Wij bieden twee manieren voor betaling aan: 1. U kunt uw bestelling direct online betalen via iDeal. 2. Indien u een account heeft, is het mogelijk om op rekening uw bestelling te plaatsen. U ontvangt uw factuur als de bestelling is verzonden vanuit ons magazijn.
Ik heb een vraag over mijn factuur
Voor vragen over uw factuur kunt u een e-mail sturen naar onze financiële administratie. Vermeld in deze e-mail minstens de volgende gegevens zodat wij u direct goed kunnen helpen: debiteurnummer, factuurnummer en eventueel uw telefoonnummer.
Ik heb mijn artikel beschadigd ontvangen. Wat kan ik doen?
U kunt in dit vervelende geval contact opnemen met onze backoffice.
Wat is jullie betalingstermijn?
Als u heeft gekozen voor betaling op rekening dan ontvangt u van ons een factuur. De betalingstermijn voor deze factuur bedraagt 14 dagen.
De werking van onze producten hangt samen een juiste en secure montage. Wij lanceren op korte termijn drie korte instructievideo’s. Wilt u volledig ontzorgt worden? Wij kunnen de filters en douchekoppen ook op locatie plaatsen. Onze ervaren Legionella specialisten komen graag langs voor montage. Neem contact met ons op voor meer informatie over de werkzaamheden en tarieven. Heeft u advies nodig op het gebied van Legionella? Neem contact met ons op en we bespreken gezamenlijk de mogelijkheden.